ewelinas blogg!

Alla inlägg under augusti 2012

Av ewelina - 30 augusti 2012 16:33

Ja känner mej helt sämst som inte upptaderar men ärligt talat så har jag glömt det helt och hållet...


Va ju och tälta med klassen i tisdags det va faktiskt jätte roligt och väldigt mysigt! Vi grilla och på kvällen satt vi vid en eld och sjöng medans elever/lärare spelade gitarr:) gud va det va lyckat!


Fast gick hem tidigt från skolna eftersom jag inte orkade med att folk stirrade när jag gick och halv grät...

Grät som fan hemma men faktiskt bara en gång på tältningen eftersom joel spelade Timmys låt och då kunde jag inte hålla det inne:(


Idag har vi käkat glass på kommunhuset-.- Ja jag vet att jag inte ska käka glass men kunde ju inte hålla mej då det vara gratis!!


om 4 dagar börjar jag träna gud vad skönt det ska bli!! 


Ska sätta på lite kaffe nu för snart kommer pappa hem med mjölken:) muuuums



ha de bäst alla ni<3

Av ewelina - 27 augusti 2012 22:00

Ja idag haar jag ju som alla andra dagar gått i skolan (jippi-.-) 

Sen gick jag till farmor som bor på sjukhuset eftersom hon har cancer i magen:'( min älskade farmor!hon blev så glad att hon började gråta när jag kom!<3 


Senare åkte vi till oliver igen:D och efter det övningskörde jag och Ta(pappas fru)

Gick jävligt bra faktiskt iallafall för mig ;P


Imorgon är blir det skola om jag pallar... Det är nämlgen så att  imorgon var det exakt 2år sedan min storebror dog:'( så vet inte om jag äns orkar gå till skolan imorgon...


Men har lovat läraren att jag skulle komma hem till henne på kvällen och tälta med resten av klassen ska försöka ha kul iallafall:) men kommer inte skriva något imorgon tror jag men på onsdag kommer det ett inlägg om hur jag har haft det osv


här kommer en bild på (lilla) jag som försöker vara en blåsfisk!

 

kanske inte den bästa men!


Nu kommer en bild på min älskade storebror<3

 


hoppas ni aldrig får vara med om något så hemskt som att förlora något som betyder så mkt!

Av ewelina - 26 augusti 2012 16:44

HEEJ


Okej min helg blev faktiskt bra till slut! 

När vi kom fram till Linn alltså styvmorsans kusin så var typ hela hennes mans släkt där så ble lite rädd;P

Men det va riktigt trevligt lill kevin är ju så gullig hehe tror han är 10 elr något och han springer redan efter tjejr:P jessica 13år är den jag trodde jag skulle umgås mest med men så blev det inte uten hennes storebror gjorde min kväll:)


Nu ligger man i sängen helt död eftersom jag fick i mig alldes för mkt kräftor igår:P


snart ropar väl pappa och då ska jag byta däck på bilen sen ska vi åka till Oliver som ska fixa min cykel! gud han är den bästa killen i världen:)


aja puss på er så skriver jag i morgon om det finns någon tid över



Av ewelina - 24 augusti 2012 16:09

shit ni får ursäkta den sämsta uppdateringen!


Har haft fullt upp varenda dag eftersom jag började skolan i måndags och plus har jag ju ingen dator hos morsan:( tur att jag är hos pappa nu i någon timme sen bär det av till släktingar i skogen!


Torsdagen hjälpte jag pappa elr jag hjälpte pappa på fredagen sen åt vi middag med underbara oliver (och hans familj)

På fredagen åkte jag och mamma till moster och sov där för att sedan tidigt på lördag morgon åka till reggae festivalen!!! det va grymt bra band och snygga killar haha!:)

Söndagen blev slapp typ läste en bok och sov eftersom skolan började i måndags (SUCK)


Är redan fett stressad till nationella:(


Men men vad kan man göra annat än att plugga"/


Det värsta med den här veckan är att jag inte har tränat en enda gång känns jätte dåligt jag som hade peppat upp mig så.. men så blir det när man inte kollar när lönen skulle sitta på kontot..


ska försöka uppdatera i helgen men det kan bli svår men slänger in ett inlägg på söndagen;) 


man måste ju bjuda på sig själv ibland right? 



aja hoppas ni får en nice helg (det kommer inte jag) puss


Av ewelina - 17 augusti 2012 13:52

Ja igår hjälpte jag ju pappa med massa saker.. Det va kul men SKIT jobbigt tror inte jag har haft sån här träningsvärk på länge, och så smutsig man blev haha mina ben va helt svarta typ..


Det bästa med dagen vara att oliver och hans farsa kom så vi blev bjudna på mat! mums värsta buffen typ:)


Nu ska vi iväg och handla sen blir det att hjäpa pappa lite till sen ska jag iväg till moster och imorgon blir det reaggie festivalen :)))) 



ajaj ha det bäst det ska jag iallafall ha pÖsss

Av ewelina - 15 augusti 2012 21:46

Heej


Idag började dagen som igårr jag drog ut och sola! Så himmla skönt med fint väder så här innana skolan börjar...

Som jag sa igårr så skulle pappa kommit hem idag men nja de blir nog imorgon"/ saknar honom så mkt ju!


Ska hjälpa honom med massa saker imorgon och sen fråga om tusen spenn för att jag ska på reaggie festival:) ee fett taggad:)


hoppas jag kan upptadera mej i helgen om inte så skriver jag så fort jag kan :)


nu ska jag hoppa in i duschen sen blire sängen för mig (måste ju försöka vända tbx dygnet innan skolan..)


hare bäst 

Av ewelina - 14 augusti 2012 23:05

Ja idag har det vart en grymt skön dag faktiskt!


Började med att jag steg upp och såg att solen sken! så drog på mig bikinin och solade fram till ett sen duschade jag och fixa mej sen blev det middag med lasse och mari!


vid sju tiden gick jag och min favvo tjej jissa ut på lång promenad runt den lilla staden och dagen slutade med goss i soffan med jösta!


Nu sitter jag och tittar jag på scrubs på sexan och chattar med någon 13 åring som vill ha mitt nr? hmm...

lite ung tycker jag"/


Här är en underbar bild på min prins jösta!


Imorgon kommer äntligen min pappa hem! han skulle kommit hem idag men de blev inte så:(


får se vad som händer imorgon har inte direkt planerat något...



Av ewelina - 14 augusti 2012 00:39

okej ska jag vara ärlig så känns det som om jag inte gör ett skit för att gå ner i vikt!

Och nej de gör jag ju iof inte...som idag tex vad har jag gjort idag jo liggat framför den där jävla tv:n!

Hoppas bara att jag klarar av att börja träna nästa vecka! 


Imorgon är det tisdag och jag ska träffa mamma så ska vi åka till underbara familjen persson och jag ska gosa sönder jissa och jösta!(deras hundar) ska nog gå en lång LÅNG promenad men jissa eftersom jösta är så liten så orkar han inte gå så långt än men sen blir det promenader för honom med!


Den stora är alltså jissa och den lille är jösta!


I helgen om jag inte åker till reaggie festivalen så lägger jag upp lite bilder som visar hur jag ser ut för tillfället men som helt klart ska ändras;)


om ni inte har något att göra kan ni ju alltid lyssna på en grym låt av mac miller som heter smile back! 


pöss

klocka


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Presentation


Hej det här är en blogg om mig och min kamp till att bli smal och att bli nöjd med mig själv! Jag vet att man ska vara nöjd med hur man ser ut men de är jag verkligen inte så nu ska jag äntligen ta tag i mitt liv efter 15år!Hope you like it

Fråga mig

3 besvarade frågor

Besöksstatistik

Omröstning

vad tycker ni om min blogg?..
 ganska tråkig!
 Tråååååkig!
 rolig
 hyfsad
 jätte bra!
 kanske skulle kunna bli bättre
 bra om du kunde vara med personlig
 skriv oftare så är det bra!
 mer om killar å träningen!!
 mer om dina vikt problem!
 sluta bara blogga....

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Värdering

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards